ul. Wrzosowa 2, 80-174 Otomin +48 601 913 464

Prowadzenie księgi
przychodów i rozchodów

Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - Kpir 

Jedną z naszych głównych usług rachunkowych jest prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, nazywanej w skrócie KPiR. Zakładana jest ona w celu rejestracji przychodów uzyskanych ze sprzedaży i kosztów, które podatnik musiał ponieść w prowadzonej działalności
gospodarczej. 

Założenie księgi przychodów i rozchodów pozwala w przejrzysty sposób obliczyć zobowiązania podatkowe wobec urzędu skarbowego. Dodatkowo daje ona przedsiębiorcy wgląd w aktualny stan finansowy jego firmy.
Czy każdy przedsiębiorca może skorzystać z prowadzenia tego rodzaju uproszczonej księgowości?

W świetle przepisów prawa prowadzenie KPiR dotyczy:

- osób fizycznych, które osiągają przychód z pozarolniczej działalności gospodarczej
i nie są opodatkowane ryczałtem
- spółek cywilnych
- spółek jawnych
- spółek partnerskich

Możliwość skorzystania z tego sposobu ewidencji jest obwarowana jednak ważnym przepisem. Przychód netto ze sprzedaży towarów, produktów oraz operacji finansowych za poprzedni rok obrotowy nie może przekroczyć 2 000 000 euro, czyli równowartości tej kwoty w polskiej walucie.
Jeśli limit zostanie przekroczony, będzie to równoznaczne z przejściem na pełną księgowość.
Skontaktuj się 

Cennik

Podatnicy zwolnieni z VAT

Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), do 10 dokumentów

od 330 zł

Każde kolejne 10 dokumentów

od 50 zł


Prowadzenie ewidencji przychodów (Ryczałt), do 10 dokumentów

od 260 zł

Każde kolejne 10 dokumentów

od 50 zł

Czynni podatnicy VAT

Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), do 10 dokumentów

od 380 zł

Każde kolejne 10 dokumentów

od 50 zł


Prowadzenie ewidencji przychodów (Ryczałt), do 10 dokumentów

od 315 zł

Każde kolejne 10 dokumentów

od 50 zł

Pozostałe ceny

Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych - pracownik etatowy

od 70 zł / miesiąc

Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych - umowa zlecenie/dzieło

od 40 zł / miesiąc


Ceny w szczególnych przypadkach mogą podlegać negocjacji.

Wszystkie powyższe ceny są cenami netto (23% VAT).

Inne czynności, wybiegające swoim zakresem poza sprawy księgowe, będą wyceniane indywidualnie.

Skontaktuj się z nami!

Zobacz opinie naszych klientów

  • Bardzo polecam Pana Michała każdemu, kto ma wątpliwości dotyczące procesu prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Pan Michał fachowo i indywidualnie podszedł do oceny mojej sytuacji, przedstawił w prosty i przystępny dla mnie sposób wszelkie możliwe formy opodatkowania pod kątem mojej profesji, a także pomógł w procesie fakturowania. Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy potrzebują wsparcia w tej dziedzinie :)

    Pan Artur
  • Polecam! Wybrałam to biuro do pomocy przy założeniu mojej firmy. Dzięki naszej współpracy zaoszczędziłam wiele nerwów, ponieważ otrzymałam ogromne wsparcie ze strony Pana Michała, który jest niezwykle kompetentną oraz rzetelną osobą. Dziękuję za pomoc, bez Pana nie wyglądało to tak jak teraz!

    Pani Barbara
  • Nareszcie znalazłam kogoś kto potrafi odpowiedzieć rzetelnie na moje pytania, doradzić i dbać o porządek w papierach jednocześnie! Wszystko dopilnowane i zrobione na czas. Serdecznie polecam!

    Pani Patrycja
Wystaw opinię na facebooku
CHCESZ POROZMAWIAĆ NA TEMATY KSIĘGOWE?
Zostaw swój numer - oddzwonimy.

Jeżeli zastanawiasz się nad rejestracją działalności, wyborem formy opodatkowania, albo nurtują Cię bardziej skomplikowane kwestie związane z biznesową codziennością - jesteśmy do Twojej dyspozycji. Prosimy o kontakt. 

    © Copyright 2024 Biuro Rachunkowe
    envelope   linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram